Veselīga pārtika sievietei

cranberries.jpg.653x0_q80_crop-smart

Ir vairāki produkti, kas tiek uzskatīti par ļoti veselīgiem, jebkura vecuma sievietēm. Mūžīgā jaunība un spars ir atrodams tādos produktos kā – dzērvenēs, valriekstos, pupiņās, tomātos un zivīs.

Kas šajos produktos tāds ir?

  • Dzērvenes – lielisks līdzeklis urīnceļu tīrīšanai. Vien 300ml dienā, dara brīnumus. Tāpat, pēdējos pētījumos tika noskaidrots, ka dzērvenes palīdz ārstēt saaukstēšanos, tikt vaļā no vēdera sāpēm, smaganu slimībām, un no atsevišķiem vēža paveidiem. Ja dzērvenes tīrā veidā negaršo, vēlams piejaukt tās klāt salātiem, jogurtam, utt.
  • Valrieksti – bagātīgi ar Omega3, kas uzlabo sirds un asinsvadu darbību, kā arī samazina ādas infekciju iespējamību. Šie rieksti palīdz cīņā ar depresiju, kā arī samazina iespējamību saslimt ar Alcheimeru un Parkinsonu. Tāpēc, ir ļoti svarīgi, uzturā lietot riekstus.
  • Pupiņas – pākšaugi aizsargā no sirds slimībām un resnās zarnas vēža. Pupiņas ir pārpilnas ar magniju, kāliju, fosfātu un šķiedrvielām. Ieteicamā deva, puse krūzes 5 – 6 reizes nedēļā.
  • Zivis – ieteicams lietot vismaz divas reizes nedēļā, jo satur omega3. Sievietes, kas baro bērnu ar krūti, 400g nedēļā ir ļoti ieteicami. Jāizvairās ir no zivīm, kas satur dzīvsudrabu, kā zobenzivs, haizivs vai karaliskā skumbrija. Tāpat, nedrīkst pārspīlēt ar tunci, tā ieteicamā deva ir 200g nedēļā.
  • Tomāti – tie ir pārpilni ar antioksidantiem. Sievietes, kuru uzturā ir daudz tomāti, ir uz pusi mazāka iespējamība saslimt ar vēzi. Tie samazina asinsspiedienu un regulē holesterīna līmeni ķermenī.


Tev patiks arī...

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Jūs varat izmantot šādas HTML birkas un atribūtus: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Oficiālais ClubX.lv blogs

X