Ieteikumi labam miegam

good-nights-sleep

Bieži mētājies šurpu turpu pa gultu, pārdomājot dienas notikumus, un lietas kas vēl jāizdara? Bet vai patiešām zini, kas ir miega lielākie ienaidnieki? Lūk, daži ieteikumi, kā uzlabot savu miegu, izvairoties no tā nelabvēļiem.

Nekāds TV guļamistabā

Televizora skatīšanās, novērš mūsu uzmanību no primārās guļamistabas un gultas funkcijas. Un tā ir miegs.

Nedzert lielu daudzumu sķidruma

Pastāv uzskats, ka tēja pirms gulētiešanas nomierina, un palīdz iemigt, tomēr patiesība ir pavisam cita. Miegs ir ļoti sekls, un dēļ uzņemtā šķidruma var nākties bieži celties augšā un doties uz tualeti.

Klusums

Labam miegam ir nepieciešams klusums, tāpēc ir svarīga laba skaņas izolācija (itsevišķi, atrodoties tuvu ceļam). Ja blakus guļ krācošs partneris/e, noteikti izmanto ausu aizbāžņus.

Diendusa

Protams, brīvdienās gribās pagulēt ilgāk, bet nav ieteicams to darīt līdz pusdienslaikam.



Tev patiks arī...

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Jūs varat izmantot šādas HTML birkas un atribūtus: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Oficiālais ClubX.lv blogs

X